Söndagsångest? Skitsnack.

Igår blev egentligen ganska misslyckad. R var inte där, han var inte ens bjuden. Det var väl ca 50 personer där, och jag kände de flesta. Vilket kan vara trevligt ibland, men jag insåg ganska fort att om jag fortsätter umgås i mina gamla kretsar, faller jag helt enkelt in i min gamla position. Helt ofrivilligt. J ville visa att hon har blivit jättebra kompis med M. WOW. Ingen avundsjuka.  Ingen!
Skönt

Jag höll mig till mitt glas och en rolig prick vid namn N.
Ingen blev för packad.
Jag kunde icke skåda något extra bland det manliga könet.
A är gravid.
Jag pratade med R hela vägen hem.
J lekte social och froterade sig med alla som hade en snopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0