Still no panic

En vecka kvar.
5 skoldagar.
Sen kommer vi.

Det ska bli fruktansvärt skönt att komma ifrån mitt liv,
inte för att jag vantrivs det minsta. Men att slippa allt och alla, om så bara för en vecka.
Jag måste fundera över vissa ting, och vad kan då vara bättre än fjällen?

Jag måste fundera på vart min och A:s vänskap tar vägen. Varför ses vi aldrig?
Det känns som om hon bryter sig loss från mig mer och mer.

Jag måste fundera på vad jag vill med R, hur långt ska jag låta detta gå?
Tänk om sommarens ångest återkommer?

Jag måste fundera på J, så att jag inte faller tillbaka i mina gamla spår, hon har fortfarande makten att manipulera mig, trots det faktum att jag är mycket starkare i mig själv nu.

Nu- Wallander och te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0