Konsten att få folk emot sig

Hur berättar man för en människa, som själv tror sig vara ens bästa vän att hon inte är den för mig som hon tror    sig vara?
 Då pratar jag en person som jag har haft i mitt liv sedan jag var 6 mån. 
 I mitt liv är hon inte nummer ett. Kanske inte ens nummer två.
 Men det vet inte hon.
 Jag har bjudit med min nummer ett till Spanien.
 Hur berättar man något sådant för en person som tar allt så personligt att hon bryter ihop och ignorerar mig i en      evighet. Hon får mig att känna mig som en usel och värdelös människa. 
 
Jag tror ta mig tusan att jag är expert på att ge folk falska invigelser. Jag försöker vara alla så till lags att det istället att jag glömmer bort att vara ärlig, och framförallt: att vara mig själv.
I ett försök att tillfredställa andra, rör jag bara ihop saker och ting,
 I slutändan vänder jag folk emot mig.
Helt fucking amazing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0