Nej nu jävlar..!

Ingen rast och ingen ro.
Sommarlovet närmar sig med stormsteg. Alltför fort går det.
Och en efter en rubbas de planer som länge varit planerade.
Jag blir så förbannad!
Folk har ingen respekt,
de säger något- bombsäkert
ändrar sig fyra månader senare.
FYRA JÄVLA MÅNADER!
Ska det behöva ta så lång tid?
Att inse att man kanske inte kan?
Och nu har jag lagt ut 1000 kronor,
jag får tillbaka 500- i bästa fall.
Bye bye den här sommaren, den som skulle bli så bra.
Den förstördes,
endast på grund av människors lathet och brist på respekt.
Nej nu jävlar ska jag gå och avreagera mig.
Fotbollen sviker aldrig.
Dig kommer jag aldrig tappa respekten för.

PS. Vet någon om det finns biljetter kvar till Peace and Love?

Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0