Sagan om det strategiska svinet

Det bara rullar och rullar,
jag kan varken se ljuset i tunneln eller det tragiska liv som har fått fortgå.
Ni som har försört mig vet inte hur bra ni har lyckats.
Vet ni ens vilka ni är och vad ni har gjort?
Jag vet knappt själv,
förutom att ni, eller, framförallt du,
har jobbat på det länge
och nu är jag där du vill att jag ska vara
på bottnen

Det enda som jag kräver av mig själv är att du inte ska få se det.
Du ska inte få se hur jag vältrar mig i min sorg,
För det är sorg
Jag har förlorar,
du vann.

Hurra för dig, hoppas ditt liv blir ett helvete.
När alla har sett det jag såg för många år sedan, kommer du inte tycka att livet är lika roligt längre.
Du är ett jävla strategist svin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0