Sång

Alltså,
såhär är det: Jag älskar att sjunga, och jag anser även att jag har en stark och tonsäker röst.
Min sång är min baby. Vad den än tar sig till beundrar jag den.
Jag sjunger jämt, och då menar jag inte bara i duschen, utan vi snackar 06.00 på morgonen fram tills jag ska sova.
Ja, ni fattar grejen. Jag gillar att sjunga och tycker att jag är jäkligt duktig på det.
Därför hatar jag nä folk kritiserar min röst, indirekt mig och min baby.
Det finns bara ett fåtal personer på den här jorden som har begått det misstaget.
J- den satans kossan och min familj.
Min familj kan jag acceptera, men inte J.

Jag har nu hittat en favvoleksak.
Spela in sin egna sång på mobilen!
Det har jag roat mig med den här soliga eftermiddagen,
oj så fint det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0